dinsdag 13 mei 2014

pitch en feedback

Gisteren de pitch gehouden over mijn trapmodel en herontwerp. Goede feedback gekregen van onze ingeschakelde expert Vincent Pothuizen. Dit is college van Geert en expert in assessments/toetsen en heeft veel kennis van reflecteren en feedback geven. ). Ook van Michiel stevige feedback ontvangen, waardoor duidelijk werd dat mijn trap over de beroepscompetenties toch echt niet werkbaar is. Ik ga het over een andere boeg gooien en me in plaats daarvan richten op de begeleidingsvaardigheden van de docent. Daarnaast ook concrete aanknopingspunten om het herontwerp verder vorm te geven. Het was een zinvolle bijeenkomst, evenals de rest van de middag met de ontwerpgroep. Volgende week vervolg, waarbij ik hoop weer een heel stuk verder te zijn..

1 opmerking:

  1. Hoi Gertie, het was inderdaad een zinvolle middag/avond gisteren. We hebben goed samengewerkt.
    De naam van de deskundige, collega van Geert, is Vincent Pothuizen.

    Groetjes,
    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen